Flåsarn- -

Ännu en vän har lämnat livet på jorden!

Min älskade vän... vi hade nyss tagit upp kontakten efter flera år av tysthet.
Vi har snackat om gamla minnen och skämtat om hur töntiga vi var på den tiden.
Du sa till mig att du hade lagt av med allt skit och jag trodde på dina ord.
Varför skulle jag inte tro på dom liksom?

Men nyss, för ca 10 min sen så fick jag ett chatmeddelande på Facebook, en av våra gemensamma vänner kom med ett hemskt besked.. att du är död. Mördad.Att du inte finns nå mer!
Hur kunde detta ske?
Mina tårar rinner för dig och din familj.
Mina tårar rinner för att jag inte har träffat dig på ca 4 år..

Hur kan världen vara så jävla orättvis och hur fan kan en annan människa ta någon annans liv på det sättet?

ÄLSKADE VÄN! VILA I FRID!
Ta hand om de andra som gick före.

HOPPAS ATT DETTA INTE ÄR DU!

*Uppdatering.
Det är du..  jag kan inte tro det.
Det kan bara inte vara så.. men det är så ändå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0