Flåsarn- -

Bloggpaus?

Fick lite dåliga vibbar i morse, inte pga vännen som har bragts om livet.
Dom där dåliga vibbarna håller i sig ännu... ganska tråkigt att det ska behöva vara så... men men, finns väl inget jag kan göra åt det förutom att bita ihop.

Ikväll är det föräldramöte på Mayas dagis, jag ska gå dit.. tror jag, om jag vågar.
Ante får nog stanna hemma, eller om vi gör tvärtom.
Någon av oss bör gå dit hur som helst.

Fan, jag vet verkligen inte vad jag ska blogga om längre.. känns som om att jag ska sluta skriva om Maya och våra liv, är nästan för många som läser, det blir lite ångestladdat så fort jag publicerar ett inlägg, " shit, tänk om den och den läser bloggen nu...vad kommer dom säga?"

Kanske räcker om jag tar en redig bloggpaus?

Kommentarer
Postat av: Linnsey

Jag hoppas du bestämmer dig för att inte sluta blogga, jag älskar dina blogginlägg=)

2010-05-25 @ 12:10:16
http://linnsey.bloggplatsen.se
Postat av: EmmaL

Nej Lina! Snälla sluta inte blogga!

Även om jag kanske inte alltid håller med om precis allt du tycker och tänker så älskar jag att kika in på din blogg. Man tycker ju inte lika om allt, det är det som är kul! Läser minst en gång om dagen. :) Don´t stop! ;)

2010-05-25 @ 14:11:02
http://balbinsmamma.blogg.se/
Postat av: Nina

Du ska inte lägga ner bloggen om du tycker om att skriva. Men om du känner olust över vad folk ska tänka och tro så ska du i stället fundera över vad och hur du skriver. För på bloggen är du utan skyddsnät och folk tolkar som dom vill och drar sina egna slutsatser och då kan det bli va tok som helst =) Du är en duktig skribent och vad du skriver är helt ditt eget val!

Kram tant Nina

2010-05-27 @ 07:00:44
http://noteratavnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0