Flåsarn- -

Lördag!

Jag fick sovmorgon i morse, HALLELUJAH!
06.47 kom Maya in och väckte mig.... 50 minuter extra sömn är inte fy skam.

Efter frukosten så hade Maya så tråkigt, så vi bestämde oss för att gå ut och leka, passande var ju att två av Mayas dagiskamrater också skulle bege sig ut då till samma lekpark.
Så redan kl 9 så befann jag och Maya oss i Pilparken och efter en liten stund kom de andra.
Barnen lekte,fikade och hade det jätte roligt.

Runt kl 11 var vi hemma igen, han inte mer än att komma in och gå på toa innan svärmor ringde och ville att vi skulle åka dit och käka lunch, så vi packade in oss i bilen och åkte till Sandviken, där blev vi bjudna på våfflor.

Sen efter det så har det väl inte hänt så himla mycket egentligen?
Vi var och handlade lite på Dollarstore och Willys... och när vi kom hem från det så somnade jag i soffan (börjar bli sjuk, igen) och Maya sov i sin säng.

Vi skulle egentligen städa på eftermiddagen medans Maya sov, men det blev inte av pga trötthet.

Nu är jag och Maya ensamma hemma.. jag har sparkat ut Ante för att han inte har nå hår kvar på huvudet.
Vem vill leva med ett ollon liksom?

Skämt åsido.

Pappan i familjen har åkt hem till Jonathan och Rebecca på lite fest och jag bad honom sova över där.
Så ikväll blir det lite myskväll för mig själv när Maya har somnat.

Bjuder på någon bild på Maya från idag när vi var hos svärmor:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0