Flåsarn- -

Söndag

Dåligt med bloggande senaste veckan, jag vet..
Har så mycket tankar i skallen just nu och en stor klump i magen.
Jag skulle vilja ställa mig upp och bara skrika,grina och svära.

Skitsamma.. mina bekymmer.

Var på fest igår och det var skitskoj!
Blev lite för full kanske, eller njae.. föressten, kan man bli FÖR full?
Hur som haver så var det trevligt och jag hade en huvudvärk i morse som inte var från denna värld.
Tack Jonathan och Rebecca för igår! :)

Imorgon så börjar verkligheten igen, jobb alltså.
Befinner mig fortfarande på samma ställe som jag var på förra veckan och veckan innan det, jätte kul faktiskt.

Äsch.. blablablabla.. ska göra matlåda åt karln strax..

Kanske bloggar mer innan jag går till sängs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0