Flåsarn- -

Söndag!

Jag gick och lade mig strax efter 1 någon gång, ringe till Jonathan och kollade läget med Ante och fick till svar att han sov i deras soffa.
När jag precis hade lyckats somna så fick jag ett sms från Rebecca där det stod " Nu ligger han och fiser i våran säng".
"HAHAHA" tänkte jag, "skönt att få slippa skitandet och stanken av lösfisar denna natt" och sen försökte jag somna om..och hur gick det? jo det ska jag säga er, det gick knappt alls.

Jag låg invirad i Antes täcke och nedgnödad i Antes kuddar, jag tycker mig minnas att jag somnade till ibland men att jag vaknade snabbt av mitt eget dregglande, jag har alltså befunnit mig i ett halvt sovande tillstånd större delen av natten, nästan som i en bubbla kan man säga.
Jag hörde och såg saker runt omkring mig, men jag kunde inte reagera.. men så fort dregglet började rinna så vaknade jag upp riktigt och så höll det på hela tiden, snacka drygt lixxom dåråva.

Måste ha råkat ut för någon slags paranoia.
Så härmed deklarerar jag att jag har en psykiskt störning som ger upphov till ökad misstänksamhet.

Medans jag låg där i sängen och försökte somna riktigt så hörde jag hur grannarna ovanför stönade och stånkade, dom verkade ha jätte roligt, men det var mest mannen som hördes.
Man kanske skulle ha joinat? det kanske hade gett mig bättre sömn?
Äsch.. fan va äcklig jag är.
Tror fan dom håller på och pundar där uppe.. i smyg.

Dom är rätt smygande folk faktiskt, jag har sett det paret 1-3 gånger sedan vi flyttade hit.. och ibland får dom besök av en underlig man från andra sidan Bergsgatan.

Nog om det nu..

Bjussar på en bild på Maysan från igår:



Kommentarer
Postat av: Crazyangel [mamma till Milton&Viggo]

Ja, precis som jas krev blev hans äkert chockad.. Men hans reaktion att skrika att hunden ska avlivas var bara onödig..

2010-05-09 @ 22:36:02
http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: Grannen mitt emot

Jag tror faktiskt du tror rätt om pundandet..

2010-05-10 @ 17:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0