Flåsarn- -

Svar till den arga mamman #2



SVAR: Det spelar ingen roll om du sitter vid en dator eller inte, jag har ditt IPnr och det kan lätt spåras.
Ja, är det konstigt att jag berättar om att jag kan deras IP och OFTAST också vet vilka dom som kommenterar är?
Jag bryr mig väldigt mycket om mitt liv ska du veta.Du däremot verkar inte ha något liv som går in och läser min blogg och kommenterar anonymt, tönt.
Ska du säga något om att sköta mitt? det ser ju knappast ut som om att du sköter ditt heller så atté..
Genom sig själv känner man andra. Så fuck off.

Kommentarer
Postat av: .....

Haha moget beteende för en så kallad mamma...

2010-05-04 @ 01:37:17
Postat av: Kristina

Absolut, det är ett fantastiskt ställe för barnen, liv och rörelse tjugofyra timmar om dygnet. :)

2010-05-04 @ 17:18:34
http://krillankraft.blogg.se/
Postat av: catarina

sorgligt att vissa människor väljer att kommentera med så starka åsikter och skriver under som anonym. Vore det inte bättre att stå för sina ord om man väljer att skriva dem till dig? Stå på dig Lina. Om folk retar sig på dina inlägg hoppas jag att de pratar med dig öga mot öga istället. Tror att de skulle ändra uppfattning då eller åtminstonet ge diskussionen en ärlig chans. Och jag VET ju att du är en mästare på att kolla upp Ip adresser...<3

2010-05-04 @ 21:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0