Flåsarn- -

Svar till den arga mamman!





Svar: HAHAHAHA! Läste inte du vad jag skrev eller? Verkar inte som så.
Jag skrev att jag visste att det inte var på ALLVAR men att det var fel ändå!
Om någon förstår ironi så är det jag.
Men du, jag tänkte på en sak eftersom att du tog inlägget så hårt..
Råkar du vara en av de mammorna jag skriver om kanske?
Brukar du "annonsera" ut dina barn på facebook?
Jag tror det och det var därför du tog så illa upp.
Gnäller jag på allt och alla? Nej du.
Jag är ärlig.. det är inte många som vågar vara det tyvärr.
Och vadå så kallade blogg? DET ÄR EN BLOGG.
Vet du vad, ehm.. ditt ipnr.. ehm.. host host.

Kommentarer
Postat av: Katrin

tycker det är bra att du skrev som du skrev.. håller med om att man inte ska "annonsera ut" ungarna. Visst blir man trött och less men vilken morsa blir inte det ibland? Man får helt enkelt ta ett djupt andetag och hämta nya krafter.. bättre det än att sätta sej vid datorn och låta världen få veta att man känner sej otillräcklig och söka sympatier

2010-05-03 @ 20:13:54
http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hahaha! Vad har det för betydelse vem jag är?! Och jo , du gnäller på allt och alla. Du vet att det finns en skilnad emellan att vara ärlig och gnälla !! Och so what ? Mitt ip nr? Haha jag sitter inte ens vid en dator. Och det är en sak som åxå är jävligt kul. Så fort folk kommenterar din så kallade blogg med något du inte gillar så skriver du att jag vet ditt ip nr? . Vad har det med saken att göra? Spelar det någon roll att du är så mogen och kollar upp de? Ne du , ta och bry dig mer om ditt liv och sköt de och skit i alla andras så kanske det går framåt för dig någon gång åxå..

2010-05-03 @ 20:36:56
Postat av: Anonym

Jag tror många inte förstår inte att det faktiskt är din blogg, att du skriver vad du vill. Och det verkar som någon vill anonym måste kunna ta lite kritik och lära sig att kanske kunna diskutera? att sälja sitt barn låter inte alls normalt eller genomtänkt, och det är inte konstigt att folk reagerar på det.

och vadå klagar, lina skriver om saker ingen annan vågar och det tycker jag är jävligt starkt med tanke på de kommentarer hon får. Och har ni något att skriva, kan ni iaf lämna ett namn era fega jävla svin ;)

2010-05-03 @ 23:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0