Flåsarn- -

Testa och få en Canon EOS 550D

Jag har anmält mig hos Smartson om att jag vill bli testpilot för denna systemkamera. Man ska alltså testa den under 1 månads tid helt kostnadsfritt samt blogga om den. Efteråt får man behålla kameran !


Det skulle vara så otroligt roligt om jag blev utvald till detta test, jag älskar ju att fota allt från människor till natur men det är rätt svårt att få väldigt fina bilder med enbart en vanlig digitalkamera.
Så nu håller jag mina tummar och tår och hoppas på att bli utvald.

Var med och tävla om att bli testpilot du med!
Klicka HÄR!



Kommentarer
Postat av: IDA

haha, så tänkte jag å när jag såg statistiken :p



Nu är jag också med & tävlar :-d

2010-05-24 @ 18:22:51
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0