Flåsarn- -

Vardagsmat!

Jobbat idag, helt underbara tider må jag säga, 8.30-12.30.
Ställer jag jobbade på går det heller inte att klaga på.. blev välkomnad med öppna armar av både barn och personal och dom blev så glad när dom såg att det var jag som kom fast att jag bara har jobbat där 1 eller 2 gånger tidigare och det var i höstas.

Fick direkt en förfrågan om jag kunde jobba fler dagar hos dom pga att en i personalen skulle opereras,självklart så tackade jag Ja även om det bara innebär halvtid, fast egentligen så är det väldigt bra med tanke på att Maya ska ju lämnas och hämtas på dagis hon också.

Som det ser ut just nu så blir jag kvar där tills den 12:e Maj, sen får vi se om det blir förlängt.

Imorgon så har jag också jätte bra tider föressten, 9-12. Perfa!

Har varit på utvecklingssamtal idag också på Mayas dagis, som vanligt hade jag en stor sten i magen som fick mig alldeles illamående av nervositet.. men allt släppte när vi väl började prata och det jag fick höra var mestadels positivt.

OCH så har jag hunnit med att klippa lilla skrotfia också.. Det behövdes verkligen. Hennes hår är så tunt och stripigt.. men nu så är det klippt en hel del.. men det var otroligt svårt, jag fick muta henne med 3 godisnappar för att hon skulle sitta still.. men det blev som det blev och ja, det duger. Håret växer ju förhoppningsvis ut snabbt nu när solen har börjat kika fram :)

Jisses vilket långt och ointressant inlägg detta vart..


Kommentarer
Postat av: Ida

Mjo, den smakade välan bra.. :-)

2010-05-06 @ 20:26:33
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0