Flåsarn- -

Happy mama,reading mama.

Jag njuter, jag njuter, jag njuter... Varför då?
Jo, för jag är ensam hemma!

Andreas och hans vän Rikard (korsordsförstöraren) har dragit till grannkommunen på födelsedagsfest och utgång, Maya är hos sin farmor och ska sova över där.
Jag är alltså ensam hemma tills imorgon.

Tog nyligen en varm dusch och gav mitt hår en rejäl kur och sedan lade jag mig i badet med en ansiktsmask och tidningen mama, så underbart härligt att kunna ligga där utan att bli störd.
Snart är det Idol, så jag ska duka fram lite gotta och lägga mig i soffan och ja.. njuuuuuuta.


Kommentarer
Postat av: catarina

ååh vad härligt det lät. Passa på att njut:):love:

2010-10-22 @ 20:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0