Flåsarn- -

Men nu är jag i gång igen..

Fan, jag har en liten liten "down-period" just nu, vilket för mig innebär:
*Ständigt tovigt hår
*Finnar i mängder
*Dåligt humör
*Dålig sömn

Jag vet inte varför egentligen, det bara blir så.. Och inte fan blir det bättre av att man längtar efter något som man inte kommer kunna få på ett bra tag.
Det känns så jävla surt!

Nåja, något positivt finns det mitt i all kaos ändå, jag och Catarina har nämligen funnit en lokal där vi kan hålla till med massage och föreläsningar. Så med glädje kan jag berätta för er att min massage inte längre håller hus i Mayas rum :)
Catarina och jag håller just nu på att försöka snickra ihop en hemsida, får se hur det går, spännande...

I morgon är det Söndag föressten, bah.. redan.. shit. Har inget planerat imorgon överhuvudtaget förutom att cleana upp lite här hemma och aktivera skruttungen.


Kommentarer
Postat av: Katrin

hehe vilken underbart fin bild =) hon ser lite busig ut =)

2010-10-17 @ 10:24:30
http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0