Flåsarn- -

Back in black!

Lina är tillbaka, jag känner igen mig själv och jag trivs! Allt tack vare att jag äntligen har färgat håret svart igen!
Tack älskling för hårfärgerna :)

Större delen av dagen har vi spenderat borta från hemmet, vi har varit på Köpis och på Ove Janssons..
Shoppade lite smått och gott, bl.a nya rökelser med äppeldoft och annat krafs. Dock såg Andreas lite surmulen ut när han fick betala, haha.

Hade planerat att städa lite nu under kvällen, men jag ångrade mig snabbt.. jag vill ha denna kväll som en slappkväll. Jag vill sitta/ligga i soffan och glo på tv tills ögonen ger upp.

Städningen kan jag ta imorgon, det ser ju liksom inte allt för hemskt ut här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0