Flåsarn- -

Ensam mamma söker - En felande länk.

Ja, ikväll var det ju dags för första avsnittet av "Ensam mamma söker",  jag låg i soffan och kollade när jag plötsligt fick se ett bekant ansikte.
Jag tog tag i telefonen och ringde ett samtal, personen i andra änden bekräftade det jag såg.

En av de manliga deltagarna ska inte vara där, och han bör inte kunna det heller för den delen.
Gör inte TV3 och programmets ansvariga en bakgrundskoll på de sökande männen?
Är TV3 villiga att utsätta dessa kvinnor för vilka svin som helst?
Man börjar ju fundera.

Denna man nu då har ett otroligt "idiot-register", och han är inte omtyckt av många.. de som tycker om honom är nog rädda eller hjärntvättade.
Han är galen, han är ett svin och ett kvinnohatande miffo.

Får sådan lust att publicera både namn och bild på idioten..

Kommentarer
Postat av: kristina Nygren

Va bra att du uppmärksammade detta hör av dig till tv 3 fast det är väl försent det finns många idioter som vill ställa upp i såna här program

mvh Kristina

2010-09-12 @ 23:10:26
http://kickilinanygren.blogg.se/
Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Jo, man tycker väl att dom borde checka dom lite i varje fall så att det inte är värsta mördaren eller något... :S



Vore skoj att veta vem det är, haha ;D

2010-09-12 @ 23:11:42
http://lising.blogg.se/
Postat av: Agge

fick en chock när jag hörde att han var med.har dom ingen koll alls på vilka som söker...

2010-09-12 @ 23:29:21
Postat av: Ida

Gör det! Är bra nyfiken!

2010-09-13 @ 13:38:18
http://idarossander.wordpress.com
Postat av: EMS

Vill inte säga alltför mycket i dagsläget....men jag anar litegrann vem du syftar på....men underskatta inte mammorna( mamman som kanske nu råkade få en ful fisk i sitt nät)

2010-09-13 @ 16:28:22
Postat av: carola

härlig lina:)..

Jag varnade honom tidigt att han bråkat med fel mamma...

Den som gräver en grop åt andra faller själv däri..



Ska bli sjukt skönt att se honom falla

2010-09-13 @ 23:07:56
http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0