Flåsarn- -

Ge mig Fredag

Imorgon är det Fredag, fattar ni? F-R-E-D-A-G!
Det innebär alltså att jag ska få lämna mitt hem och istället åka hem till Ida på en tjejkväll.
Jag kan inte förklara med ord hur jäkla skönt det ska bli.

Tänk att få komma iväg ENSAM, träffa vänner och ha roligt - UNDERBART!

Det var längesedan som jag festade nu känns det som, lär ju iallafall vara 2 månader sedan sist.

Det ska bli så otroligt härligt att få vara Lina, vännen Lina, vanliga Lina. Dricka lite alkohol och bara vara liksom.

Vi brukar alltid ha så kul tillsammans vi brudar, även om alla inte känner varandra så väl så kompletterar vi varandra väldigt bra.

Nu ska jag dra igång några låtar på Spotify och sjunga upp inför morgondagens Singstar ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

haha, älskar den där bilden :-d



bara 17h & 46min kvar nu :-P

2010-09-10 @ 00:14:10
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0