Flåsarn- -

Höstshopping- Ellos!

Var hem till min mamma en sväng efter att ha hämtat Maya på dagis.

Vi bläddrade genom hennes nya Elloskatalog där hon visade mig en jacka som hon ville köpa åt mig,Ja tack sa jag.
Så nu är den beställd och kommer nog någon gång i mitten på November, låååååång väntetid med andra ord.

Sen så beställde hon ett par UGGs åt mig också, det säger man ju inte heller Nej till precis. Jag älskar ju UGGs och köper nya varje vinter.
Så sjukt sköna skor att ha när man jobbar och är ute mycket - som jag är när jag jobbar på dagis.
Det blir varmt och gosigt om fötterna och man slipper en massa snörningar.

Jag är nöjd!



Kommentarer
Postat av: Ida

modebloggarLina :-P hehe!

Snygg jacka, kul med lite färg :-d måste ha en ny jag också.. men så länge jag inte får nå pengar får jag "gå med rumpan bar".

2010-09-16 @ 20:43:35
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Karin

Snygg jacka! Andréa kom förbi mig och rökte och visade sin nya jacka, exakt som den du beställt :-)

2010-09-16 @ 21:02:58
Postat av: pubes

sv: ahaa! good to know! :)



en såndär jacka har jag, fast jag köpte den för 1-2 år sedan, en mörkgrön. den är inte så tjock, men väldigt skön tycker jag. MEN knapparna sitter inte ett skit, så du får vara beredd att ha nål å tråd hemma ;) dessutom har jag lyckats slita sönder lite på fickan när jag stoppat ner händerna, så sömmarna är inte heller dom bästa. men annars är den toppen!:)

2010-09-16 @ 22:05:08
http://pubes.blogg.se/
Postat av: Lina

Snygg Jacka och skor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0