Flåsarn- -

Okej, det är invasion!

Min hy, min hy, min hy! Jag har aldrig gillat den av olika anledningar.

Jag har alltid haft lätt för att få finnar, speciellt dom dagarna då "Tant-Röd" är på besök.
Men jag är fan vuxen nu och tycker att jag borde få slippa dessa problem, men icke.

Sedan senast så har det uppstått en invasion i mitt ansikte som börjar bli ett krig, med andra ord- Jag ser hemsk ut.

Upptäckte med besvikelse att mina ansiktsprodukter var slut idag, JÄVLA SKIT!

Bildbevis:


En sak är i allafall säker; Får jag inget jobb att åka på imorgon så sätter jag mig på första bästa buss ut till Valbo och köper mig nya ansiktsprodukter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0