Flåsarn- -

Blickar ut över en väg full av snoppar och hästar..

Lördag morgon, ser ut att bli fint väder idag.
Tog mig en morgoncigg nyss på uteplatsen och funderade lite samtidigt som jag blickade ut över asfalten utanför min lilla gräsplätt.
Barnen var kreativa igår med sina vägkritor;

Maya- Lova, ska vi rita snoppar?
Lova~7- Ja!! Och tuttar!
Maya- Men jag kan inte rita tuttar.
Lova- Nä men jag kan visa hur man gör, ska dom vara hängiga eller stå rakt ut?
Maya- Hmm... långa!

Det dröjde inte länge fören Adam och Isabell kom över och hjälpte Lova och Maya att pryda gatan.






Det är så kul nu när snön är borta och solen skiner. Barnen här på gården har fått en massa spring i benen och är ute från morgon till kväll och alla leker bra med varandra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:-)

2011-04-16 @ 22:20:47
Postat av: Crazyangel ~ Mamma till Milton&Viggo

Jadu, för det första är vi ju inte helsyskon.. :)



Sen så har jag nog hela tiden haft svårt att se dom som min familj riktigt. Svårt å förklara, men vi har ju inte direkt nån relation å väldigt många års ålderskillnad. Jag såg nog min familj (den ursprungliga) som avslutad i och med att mamma dog. Men det är inte så att jag ser nå negativt på dom, men det tog till å med ett par år innan jag insåg att vi var fyra syskon.. Kan fortfarande säga att jag har EN syster utan att ens tänka på det. Inte vant mej vid tanken än.. hehe..

2011-04-16 @ 22:54:26
http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0