Flåsarn- -

Hårfärg och djävulskap

Tog en oerhört välbehövd stödvila på eftermiddagen idag, alla i familjen. Först att snarka kl 13 var Maya, sen somnade jag runt 14.30 och efter mig någon gång så somnade Andreas.
Kl 17.40 vaknade jag med en panikkänsla i kroppen, jag trodde att jag hade sovit fram till morgonen.

Nåja, det var skönt att ta igen några förlorade sömntimmar.

Nu på kvällen så har jag slängt i den nya färgen i håret... jösses... jag trodde inte att jag kunde se värre ut i skallen än vad jag gjorde innan, oj oj så fel jag hade.
Så imorgon lär jag leta efter något som bleker håret en hel del, dock inte avfärgning, så kan jag slänga i lite slingor sen.. och då ska det nog blir bra. Nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0