Flåsarn- -

"Nä men vart kan man köpa sig ett helt nytt face?"

Den frågan ställde en vän till mig idag när vi sågs inne på H&M...
Och jag kan ju inte säga mindre än att jag undrar detsamma.

Har tröttnat så förbannat på att vara svarthårig, speciellt nu när det är vår och varmt ute.. då vill man ju vara lite ljusare. Jag hade lite tur idag och fick tag på jättebra hårfärgning för en billig peng.. Jag frågade också hon som stod i kassan om färgen skulle fungera i mitt svarta hår, och hon sa att det skulle bli lite skillnad iaf eftersom att det var så längesedan jag färgade håret.
Ska bli skoj att se resultatet sen... när jag nu orkar ta tag i det.

En sak är i allafall säker:
Jag behöver en ordentlig dusch nu.

Och med ordentligt så menar jag:
*Tvätta håret med schampoo
*Slänga i en redig hårinpackning.
*Raka benen och armhålor.
*Skrubba kropp och ansikte.
*Skrubba och fila fötter.
Och efter allt detta behövs en riktig insmörjning med min underbara bodycréme gjord på granatäpple.

Vettefan om jag orkar med allt detta ikväll eftersom att jag själv åkt på en förkylning med feber.. men vore ju skoj om man såg fräsh ut imorgon när man ska till farbror doktorn med Maya.

Mina läppar däremot ser ut som något som har exploderat ut ur en kanon.. så dem kan jag nog inte göra något åt. Fast om man försöker se det från den ljusa sidan så ser det ibland ut som om att jag nyligen sprutat in lite skojiloj i dem.
Men det gör ont, det svider och ibland blöder det.

Nä nu blev jag sugen på att ta tag i färgning och dusch.. men först blir det en cigg!!


Bjuder på en bild på mig från midsommar -2010


Kommentarer
Postat av: jässica

heheh, hittade inget nytt face, klippte mig istälelt men syns ändå att det är jag:-s

2011-04-30 @ 12:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0