Flåsarn- -

Sätt kören i kasen och låt dem sjunga medans det brinner.

Skämt åsido.

Men allvarligt då, strax innan kl 20 så tog vi bilen till parken där valborgsfirandet skulle vara...kallt var det och rätt så mycket folk. Maya tröttnade jätte fort och ville åka hem.
Kören satte igång sitt sjungande, dom sjöng en låt, två låtar, tre låtar, fyra låtar... ja, en himla massa låtar faktiskt. Maya ledsnade mer och mer och tårarna kom.

Fick sådan lust att skrika:
MEN TÄND ELD PÅ KASEN NURÅ JÄVLA SEGSKALLAR!

För det första:
Varför i helvete sätter man firandet så pass sent på kvällen? Tänk på alla barn som vill vara med!

För det andra:

Varför måste kören sjunga så många sånger? Endast Britta och Elof 75+ är intresserade!

För det tredje:
Tänd kasen tidigare!!!


Bild från förra årets kase..


Kommentarer
Postat av: Heffler

Håller banne mig med dig! Det är ju elden som är coolast. :-)



Nästa år får du sätta fyr på den själv, så att det blir lite action innan folk ledsnar. :thumbup:

2011-04-30 @ 22:11:20
http://heffler.se
Postat av: Anonym

Tog ni bilen till parken? Kan det vara 500meter?

2011-05-01 @ 00:54:57
Postat av: Flåsarn-En tigermamma med humor!

Anonym: Japp vi tog bilen till parken, vill du veta varför?

Behöver jag säga mer än att det är mer än 500 m dit och att både jag och Maya är sjuka.

Snabbt dit = snabbt hem.



2011-05-01 @ 08:29:58
http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Annelie

inte har folk med att göra varför man tar bilen. åker bil jag med 500 m om jag känner för det..

2011-05-03 @ 11:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0