Flåsarn- -

Men ursäkta mig då!

Jag ber om ursäkt gott folk för att jag inte höll det jag lovade angående en dag i bilder, men allt körde ihop sig pga brist på laddade batterier till kameran och en stressig morgon.
Men nu är det fixat... batterierna alltså, så imorgon kväll blir det ett inlägg fullt av bilder som ger er en blick i min vardag.

Som sagt, morgonen var stressig här hos oss, Maya bestämde sig för att inte kliva upp, dvs så vaknade inte jag heller.. inte förren 08.47.  Försökte väcka Maya men blev bara utskälld för hon ville sova längre.
Men när hon hörde att jag var på väg att ringa till dagis och berätta att Maya skulle vara hemma så flög hon upp ur sängen och ut ur rummet med orden:
-RING INTE TILL DAGIS, JAG VILL GÅ DIT. JAG ÄR VAKEN NU!

Så efter frukostätande och påklädning så gick vi iväg.

Nu ikväll så har jag och Ante kikat på filmen Due Date (varför har vi aldrig sett den förr???), och jag kan bara konstatera att Robert Downey JR är den snyggaste karln som har gått i ett par skor.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hahaha barn är väl för härliga ibland ;)

Cornelia gör samma sak här hemma, men raseri utbrotten från dem kan man klara sig utan, eller vad säger du tjejen ;)

2011-08-26 @ 09:32:42
http://lilytheflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0