Flåsarn- -

Min FREDAG i bilder + lite lite text!


GOD MORGON! Alldeles nyvaken. Tiiiidigt på morgonen.



Lämnade Maya på dagis kl 09.00


För att sedan bege mig ut på en cykeltur.


Sen drog jag hem till Catarina och pappa, rökte en cigg, snackade lite goja.


Sen gick jag hem och städade!


Efter städningen så hade jag lite dötid.


Eller ja, ganska mycket dötid faktiskt.


Försökte sedan fixa någon skylt till Alternativmässan!


Efter att ha hämtat Maya på dagis kl 14 och fixat lite annat så åkte hela familjen ut till Valbo och OWES!


Där åt vi lite lunch.


Senare på kvällen (glömde kameran däremellan) så gjorde jag middag.
Tyvärr så glömde jag bort att ta foton på när maten låg på tallriken, så fick bli ett foto på Antes matlåda istället.


Sen blev det dags att natta barn!


Och slapp i soffan.


Kl 21.20 så sa jag Hej då till Ante, för han skulle till jobbet.


Sen blev det lite datortid innan läggdags.



SLUT!

Kommentarer
Postat av: anne

dagen i bilder va kul :)

2011-09-07 @ 12:29:35
http://annemariax.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0