Flåsarn- -

NEJ jag vill inte gå runt med en fitta på tröjan!

Jag förstår inte grejen med att sitta hemma och tillverka små "snippor" i alla olika färger för att sedan göra dessa till diverse smycken som folk kan ha på sig.

LadyDahmer ( vars blogg jag OFTA gillar) tycker tydligen att det är en skitsmart, briljant och alldeles underbar idé.
För enligt henne så finns det för många snoppsymboler ändå.
Nä för snoppar och kukar ska man inte hylla för dom har redan hyllats så mycket ändå! Fram med fittorna i stället, låt dem ta över världen, oavsett färg och form!

Jag dör, jag dör, jag dör. 


Jag är inte den som är pryd direkt, men att gå runt med små fittor gjorda av lera skulle aldrig falla mig in.



(Alla länkar i detta inlägg leder till "LD´s" snippinlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0