Flåsarn- -

Tjabbatjenahallå!!

Var ju väldigt längesedan som jag uppdaterade bloggen och gav er läsare en inblick i mitt liv. Mitt intressanta liv beståendes av champagne, plastikoperationer och vältränade karlar.
Äsch, skämt åsido.

Sommaren är över, jag är inställd på höst. Egentligen så ska man ju sola och bada denna tid på året och ha mysiga grillkvällar med vänner och familj, inte sitta och huttra i en kofta med raggsockor på fossingarna.

Maya, min älskade lilla ängel som blir 4 år i Oktober har efter ett låååångt sommarlov äntligen börjat på dagis igen, ny avdelning och två nya fröknar. Hon trivs, som vanligt. Tack och lov.
Hennes hår är nästan kritvitt efter all sol hon har fått på sig och hennes hud är brun. En riktig sommarunge.

Jag har dessvärre lidit av en hemsk åkomma denna sommar, dvs brist på fantasi och noll skaparkänsla.
Men nu när hösten är på intåg så vet jag att bloggen inte kommer bli lidande, för det är på hösten och vintern som jag är som mest kreativ, vad gäller allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0