Flåsarn- -

Första dagen utan cigg har kommit till sitt slut!

En liten uppdatering kommer här om hur dagen  har varit för mig.

Dagens humör: Till en börjar helt okej för att på eftermiddagen ändras till ett demoniskt rövhål.
Dagens ciggsubstitut: Frukt, halstabletter och.. mintsnus.
Dagens känslor:Har ett hav av känslor i kroppen som ville ut idag, blir lätt uppretad och trött.

Ja, så dagen har väl varit lite som jag trodde om jag tänker efter.. Helt okej imorse alltså, trots röksuget från helvetet. Sen blev det värre när hela lägenheten invaderades av 4 barn, varav 1 barn var mitt.
Att det kan krävas så lite för att få en människa förvandlas till en varulv som spottar saliv vid varenda vrål.

Nåja, dag två imorgon då.. får se hur det går..


Kommentarer
Postat av: Ida - Blivande Nagelteknolog

jaha..jah! Helgen därpå då? :-P

2011-02-15 @ 10:25:46
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: catarina

ojoj inser nu vad modigt det var av mig och be dig om ännu mer barnvaktstjänster....ännu modigare av Lova kanske, fast än så länge är hon totalt omedveten om vad som väntas kan....Lovar att skynda mig i morgon!

2011-02-15 @ 13:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0