Flåsarn- -

Första morgonen utan cigg..

Jag drömde om ciggaretter i natt.. jag hade ett skåp fullt av limpor som jag hade köpt på Konsum.
Och så skulle jag öppna en limpa och ta ett ciggpaket.. men då var alla limpor tomma och alla paket var borta.
Jag letade och letade, och längst in i skåpet, i en liten luft trumma så hittade jag en liten liten liten cigg.

Jag blev överlycklig trots att ciggen inte var större än en tumnagel.

När jag vaknade imorse så tänkte jag på en gång att jag skulle kliva upp och gå ut och röka... men sen kom jag på mig själv , "fan, jag har ju slutat nu".

Blir en spännande dag det här..



Kommentarer
Postat av: Katrin

Bit ihop bara.. du klarar det =)

2011-02-14 @ 08:39:37
http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Ida - Blivande Nagelteknolog

Kämpa på :-d



Men hade hon nå planer för helgen?

2011-02-14 @ 20:44:33
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: catarina

Vi som tyckte att det var så krånglig att hitta en normal bild av dig till hemsidan....ska vi byta till den här?;)

2011-02-15 @ 13:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0