Flåsarn- -

Jag vill också vara på SRF!

Maya sover efter en dag full med bus!
Nu på kvällen har vi haft lite vattenkrig hos mamma och ungen trivdes som fisken i vattnet, jätte kul att se att hon uppskattar när någon kastar vattnballonger på henne, haha.
Hon somnade som en klubbad säl nyss, dvs VÄLDIGT nöjd unge.

Jag är avundsjuk på Andreas, han har skickat några sms till mig som får mig att önska att jag var där med honom ( eller ensam för att kunna ragga på diverse band).

Nu ska jag göra ett litet ryck här hemma och sedan packa Mayas väska, för det är ju faktiskt så att i morgon så åker hon med sin mormor, morbror och moster ut till stugan i Axmar och blir kvar där över helgen, utan mig.


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej! Nice blogg, ska nog börja följa den, Lugnt om jag sätter in den på min bloggsida ?



Heter föresten Sandra, bor i Hofors ca 6 mil från Gävle, mot Falun med min karl och 2 katter. När jag ser dig, ser jag mig själv i dig lite =) på utseendet, på dom få bilder jag sett här i bloggen..



Ha det bra.

2011-07-03 @ 23:07:31
http://Sandielover.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0