Flåsarn- -

Skolavslutningar och tårtfika!

Imorse gjorde vi i ordning matsäck och tog oss ner till Laduholmen (badplatsen) för att kika på Forsbackaskolas skolavslutning, man såg inte så mycket så Maya och jag tröttnade och gick ner mot vattnet i stället.
Maya träffade några dagiskompisar och slängde av sig klänningen och sprang ut i vattnet för att bada.

Det har bjudits på tårtfika här för gårdens ungar också, det tror jag uppskattades av lilla fröken.

Förbannat varmt är det också, väntar på att åskan ska slå till men det verkar dröja.. Vi flyter bort här, svetten rinner och man blir så jäkla klibbig på kroppen. Men det gör inget, för jag älskar värmen och jag vill ha det så här jämt.

Nu sitter jag hemma medans Maya är på badplatsen med sin mormor, Adam ,Isabell och Lova.. jag ska strax börja sortera tvätt för jag har liksom tvättid ikväll *suck*.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0