Flåsarn- -

The return of Flåsarn!

Någon här i Forsbacka hyser ett ont öga mot mig just nu och väljer att titulera mig med namnet: Flodkossan.
Det känns faktiskt skitkul att hon bryr sig så pass mycket om mig att hon tar sig tid att ge mig ett smeknamn.
DANKE!


Jag tycker att flodkossor är söta djur och hade jag haft möjligheten så skulle jag gärna ha en som husdjur.


Jag är den jag är, frispråkig och har skinn på näsan, varför ska jag backa undan när någon försöker trycka ner mig?

Det som är så jävla roligt i allt detta tjafs är att många kommer och berättar för  mig exakt vad denna person skriver och säger om mig, och även denna persons "vänner" säger att dom står på min sida i detta.
Men då undrar jag, vadå  står på min sida?

Kommer det bli ett krig eller?
Knappast.

Det enda som kommer ske är att vi fortsätter tycka illa om varandra (vilket aldrig varit någon hemlighet) och att jag fortsätter vara rak i mina åsikter.

Många skulle rubricera allt som skitsnack, men det är folk som blundar och vägrar se.
Jag ser och jag hör, och det som kommer från mig är inte skitsnack, jag står för det jag har sagt.



Kommentarer
Postat av: Maddiz

Bra skrivet Lina!!!! :-d Inte för att jag egentligen vet ett skit om vad de handlar om men de är just din raka och ärliga sida som gör att jag älskar läsa din blogg. Och De är just de som gör dej till en underbar människa. Fortsätt så!:-)

2011-06-03 @ 17:11:35
http://raggarmaddiz.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Förlåt min fråga, men finns det något som heter flodkossa? Om det gör det, skulle denna uppenbarelse vara väldigt söt :)

Lina du ventilerar och skriver otroligt bra, i detta inlägg som du inte bara är väldigt vältalig i, får du in din super roliga humor ;)

Kram tjejen

2011-06-03 @ 21:45:45
Postat av: Katrin

instämmer med övriga =) stå på dej du.

2011-06-04 @ 23:14:32
http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjökor har jag sett. inte i verkligheten dock utan på tvn. och de är heta. borde vara nån släkting till dessa. :) Hejsan:thumbup:

2011-06-08 @ 18:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0