Flåsarn- -

Vart kan man köpa billiga städtjänster?

Mitt lilla bustroll sover efter en dag fylld med lek och bad. Vi hann även med en liten runda på Valbo Köpcentrum med mamma/mormor innan vi äntligen fick komma hem.

Imorgon vankas det skolavslutning för eleverna på Forsbackaskola och det är tänkt att jag och Maya ska gå och kika och ta med oss lite fika.
Skolavslutningen hålls på badplatsen så Maya kan få bada om hon blir uttråkad.

Igår gjorde jag misstaget att sitta fastklistrad framför datorn hela kvällen och natten, så jag fïck inget gjort här hemma..
Men ikväll ska jag fan få något gjort, jag kan ju börja med att stänga ner Facebook och bloggen för att sedan fortsätta med att :
*Plocka undan
*Dammsuga
*Göra rent kattlåda
*Diska

Efter det så är det frittfram för mig att glåma on the computer!


Kommentarer
Postat av: Linda

kommentar på din rubrik.. finns många bra städföretag i stan, du får ta d på rutavdraget oxå :-) finns ju ett städföretag ja promotar extra för ;-)

2011-07-17 @ 19:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0