Flåsarn- -

Anhållen!

Innan vi for iväg och handlade på förmiddagen så bad Ante mig snällt men bestämt att jag skulle sminka mig..
Varför liksom? Jag ser inget problem i att gå ut osminkad liksom.

Väl på affären så gick folk och viskade och pekade.. Ante blev röd i ansiktet, såg faktiskt ut som att han skämdes, men jag kan inte förstå varför, han borde ju vara stolt som har en sådan snygg flickvän.

Sen när vi kom fram till kassan så var Ante plötsligt borta, jag kollade runt omkring mig.. men det fanns inte en enda jävla kotte kvar inne på affären, alla var helt putsväck liksom.
En bit bort, bland allt bröd så såg jag några män i blå uniform..
"Ahh, poliser.. dom har säkert spärrat av affären för att få ha mig för sig själv" tänkte jag..

Rätt som det är så får jag handfängsel på mig och dom kastar in mig i polisbilen..
"Wohoo, kinky polis" tänkte jag igen då..

"Vi har anhållit dig misstänkt för zombiefiering!" skriker dom i mina öron..

Va? jag? är jag anhållen? Zombie? Nä...

Jag städade ju  Mayas rum igår.. och jag är allergisk mot damm.. inte trodde jag att symptomen kunde blossa upp en dag efter.


Kommentarer
Postat av: carola

hahahahahaha

2011-03-07 @ 14:40:44
http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0