Flåsarn- -

Håll i karlarna era!

Har dötrist just nu kan jag säga... Ante jobbar och Maya sover.. vad ska jag hitta på dåråva?

Jag skulle ju kunna diska  kastrullen, wokpannan, besticken och de tre tallrikarna som ligger i diskhon?
Nä.. det fixar jag imorgon i stället.

Ska jag skriva en låt då?
Göra en videoblogg?
Klä ut mig?
Dansa på bordet?
Springa naken i lägenheten?

Kom med tips, snälla!!

Det där med att springa naken kommer jag nog inte göra, lär ju tänka på grannarna. Blir ju jobbigt för grannfruarna om deras män ska stå och glåma in genom mina fönster och dreggla.



Men det beror ju på hur man ser det... jag kanske tror att dom dregglar och vill ha mig medans dom egentligen kräks och försöker spika upp träplankor över mina fönster så att dom slipper se mig.



Kommentarer
Postat av: Kimmizz

De är nu Lina du ska ta dig ett varmt bad, krypa ner i soffan, tända lite ljus, bara mysa ner dig och vara LINA =)

imorgon bitti är du mamma igen och då kan du inte bara vara Lina =) Så NJUT FÖR TUSAN =)

2011-03-05 @ 20:08:25
Postat av: Zabine - Wildasmamma ♥

Såå äre ju! Alltid skönt att skriva av sig. Vad de än gäller! =) Dom låtarna är Kick-äs.. Gamm rock is the shit! =) Taack Heting. haha. Nej då fan. Vi är nog lika Rock(iga) båda två =)



By the way.. Vore jag snubbe skulle ja lätt legat med bruden på bilden i inlägget! haha =)

2011-03-05 @ 20:48:37
http://wildasmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0