Flåsarn- -

Hata hockey, hata hockey! Går inte mitt budskap fram riktigt? HATA HOCKEY!

Sitter hos min svärmor just nu, har varit här några timmar. Ante fick lust att kika på hockey med Lasse, annars hade vi varit hemma för länge sedan.
Har suttit och kikat på lite bilder som svärmor har på Maya i denna dator...och vissa bilder ger mig en sådan otrolig sommarlängtan.

Titta vilken blondin!

 

För övrigt så for vi iväg och köpte en ny bilstol till Maya, det behövdes verkligen och hon blev kanonnöjd!

Och just ja, Jag har börjat jobba igen, så imorgon blir första dagen! HEJ LÖN! HEJ VUXENPOÄNG!

HEJ BRA STÄLLT!

 


Kommentarer
Postat av: Ida - Blivande Nagelteknolog

på vikarieförmedlingen igen?

Hoppas dom har en massa tider som du får hoppa in på isf :-d

2011-03-09 @ 08:05:27
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: ida

gud vilken söt och fin dotter du har :)

hon påminner lite om den lilla söta tjejen i en film jag såg igår kväll med johan..hmm men vad hette den nu då...jo! just fasiken. poltergeist :) skräckis från åttiotalet :)

ha det bra jag gillar din blogg :)

2011-03-10 @ 13:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0