Flåsarn- -

Jag ska vara "huvudpersonen" i en serie!

Okej, jag och Andreas har vetat om detta länge, enda sedan i höstas då jag fick en förfrågan om det... men jag känner att jag måste "outa" det nu eftersom att inspelningarna börjar närma sig.

Vad serien kommer heta vet ingen ännu, inte ens de som ligger bakom allt.
Men jag kan ju säga det att det kommer handla om en ung mamma med hett temperament som ska under några veckors tid besöka olika familjer och ställa krav på lata män och tonåringar, ge frugorna/mammorna skinn på näsan och ge lektioner i tuffhet.

Kommer bli så jävla kul!
Serien kommer sändas i 5:an framåt hösten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aril April!

2011-04-01 @ 09:07:41
Postat av: jesa

hehe låter ju bra =) :P

2011-04-01 @ 10:51:18
http://raggarjesa.blogg.se/
Postat av: Ida - Blivande Nagelteknolog

Aaaaah, jo.. & jag vann nyss 10 miljoner på lotto :-P

2011-04-01 @ 13:54:02
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0