Flåsarn- -

Den sanna kärleken liknar cirkeln, och cirkeln har inget slut.




Äntligen kväller, äntligen så är det dags att sova.
Vi har rena kläder i våra garderober, ett städat hem och en renbäddad säng, nu fattas bara en dusch och sen är allt perfekt!

Har varit lite tjafsigt här under kvällen och mycket beror på stressen i min kropp efter denna dag.
Men å andra sidan, vem fan är trevlig vid stress?

Tack och lov så vet både jag och Andreas om hur vi är vid vissa situationer så vi kan lösa våra konflikter rätt snabbt ändå och vi somnar ALDRIG ovänner.
Jag har förklarat för honom hur saker och ting snurrar i mitt huvud idag och därmed kan han nog ha lite mer förståelse för mitt rivjärnshumör.


Hur gör ni andra vid tjafs i förhållandet?
Går ni och lägger er som ovänner?

!God Natt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Katrin

vi lägger oss aldrig heller som ovänner.. vi löser alltid det innan. går ändå inte att sova om man e osams. eller jag kan inte det iaf..

2011-05-17 @ 05:33:17
http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0