Flåsarn- -

Katastrofkakor och sommarfester.

Härliga Torsdag!
Har precis hämtat Maya på dagis och sitter nu och tar det lugnt inför sommarfesten på dagis och cirkusen som vi ska på ikväll.

Försökte baka kakor på förmiddagen, väl på plåten och inne i ugnen så såg dem förjävliga ut så jag valde att döpa dem till "Linas katastrofkakor".
Andreas tyckte om dom i alla fall, så det blir väl han som käkar upp dom.

Jag som tänkte vara lite duktig och baka det fika som vi ska ha med oss till dagis idag.
Nåja, har iaf några kladdkakemuffins hemma som jag bakade igår kväll som blev helt okej.


Kommentarer
Postat av: Sussie

kladdkaksmuffinsen var ju supergoda. :)

2011-05-20 @ 17:18:12
Postat av: Nize

Åh vi tackar innerligt! :) Ja han är fin vovven och så fin och snäll med dottern!



Haha jag bakade en sockerkaka och rörde helt ihop receptet valde att kalla den misstaget :D Det blev ju gott och det är huvudsaken



Varför blir det ingen hund ? :(

Finns inget härligare

2011-05-20 @ 20:22:19
http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0