Flåsarn- -

Lördag eftermiddag spenderas med en härlig räkcocktail,en massa skumpa och jordgubbar.

Ja, här sitter jag med mina vänner och har det bra, vi käkar gott, dricker gott och diskuterar varandras bröstimplantat.Vissa säger att mina implantat hänger lite för mycket så det är väl lika bra att boka in en ny operation inom kort.
Ikväll ska vi ut på krogen, vilken krog säger jag inte för jag vill inte ha en massa paparazzis efter mig. Liksom, herregud, låt mig få vara ifred någon gång!
Jag är så trött på att alla vill vara som mig!
GET A LIFE LIKSOM!

Föressten så grät jag till mig en väska igår, en skitsnygg speciell väska för 13000 :-  Tror ni jag är nöjd?
Ah typ! Fast den hade ju kunnat få vara dyrare... och vet ni, imorgon är det Söndag, vilket betyder:
Spendera pengar på Lina-dagen. Funderar på att tvinga Ante att köpa en VIT iphone 4 åt mig.
Tänker ABSOLUT inte spendera mina egna pengar! Någonstans lär ju gränsen dras.
Jag vet att ni är avundsjuka!

See you later bitches!!





Eller så sitter jag ensam i min soffa och väntar på att svärmor och hennes mamma ska komma hit med min lilla Maya.. och sen ska jag väl spendera kvällen framför tvn och datorn.


Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Katrin

hehe underbart :-d

men vet hur det är... trööökigt

2011-05-14 @ 17:59:16
http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0