Flåsarn- -

Måndagssemester och hemmajobb.

Måndag idag som sagt,  har jobbat från 8.00 till 14.30 på skolan där jag älskar att vara. Har insett nu att mina jobbdagar (även om de är få) är som en sorts semester för mig.
Direkt när jag kom hem idag så var det dags att laga mat, sortera smutstvätt,springa till tvättstugan,underhålla Maya,städa,dammsuga osv osv..
Mitt hem har mer och mer blivit som ett skitjobb, tyvärr.

Imorgon så ska jag jobba på skolan igen, 8.00 till 13.00, kort dag... men jag tvivlar inte på att den blir bra.
Hur ska den kunna bli dålig när eleverna är fantastiska och lärarna likaså?
Jag trivs så  oerhört bra där och jag hoppas att jag kommer få jobba där i höst också.


Är i alla fall glad över att sovrummet ser ut som ett sovrum igen och inte som en klädinlämningsstation för hemlösa.


Kommentarer
Postat av: Katrin

ja det e fan härligt när man får komma till ett ställe där man trivs bra =) jag har ett par såna skolor här runt om jag med =) nu har jag dock fastnat på ett dagis hehe

2011-05-16 @ 21:49:57
http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Ida - nagelteknolog

Vi lär ju ta oss en partykväll framöver

Ju, helst innan ni har ihjäl mig lr vad ni

Nu tänkt göra med mig på möhippan :-p

2011-05-16 @ 23:13:12
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0