Flåsarn- -

Brynäs VS Djurgården

Igår så drog jag och Ante iväg på hockey, lite motvilligt från min sida.. men det var rätt kul ändå.
Vi satt längst ner vid ena långsidan så vi såg hockeyspelarna från väldigt nära håll.

Jag tycker att hockey är som roligast när hjälmar och tänder flyger, blodet rinner och det är slagsmål. Tyvärr så vart det inte så himla mycket sådant på gårdagens Brynäsmatch mot Djurgården.
Däremot så bjöd Djurgårdens klack på lite skratt.. ca 4 min in i första perioden så blev den klacken utschasad pga att dom höll på med en massa pyroteknik och levde rövare. Men sen fick dom komma in igen.

Matchen var rätt spännande, speciellt när det stod 2-2 och allt fick avgöras med straffar. Brynäs vann iaf. AMEN TO THAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0