Flåsarn- -

En fantastisk Måndag!

Klev upp runt 7 i morse, till och med innan Maya vaknade.
Gjorde mig i ordning och sen klev hon upp.
Fixade frukost till henne, blandade en shake till mig.
Gjorde henne i ordning, gick till dagis.

När jag kom hem från dagis strax efter kl 9 så satte jag direkt i gång med lite sysslor för att slippa sådant senare, kl 9.40 var jag klar med allt.
Hade några dryga tröttsamma timmar fram tills att jag skulle gå ut med mammas 3 hundar ca kl 12.

När dom var rastade och klara så tog jag cykeln till Konsum och handlade hem grejer till middag och lite annat välbehövligt.. Kom hem, fixade lite rivigt kaffe med grädde och kopplade av en stund.

Hämtade Maya kl 14 och tog sedan en liten promenad..

Klättra lite!



Åka lite!



Ska spana in "morfars kyrka".



Vill gärna gå in, men får inte.




Smög på fåglar/änder/gäss vid vattnet.



Det blev en liten men härlig promenad, välbehövligt.


Nu på eftermiddagen så befann jag och Maya oss i köket där vi tillagade lax, coleslaw och romsås.
Självklart fick hon hjälpa till, men hon tyckte att det var roligare att skrapa ur det sista ur creme fraishe burken.





"Den här maten vill jag ha fler gånger mamma, den är såååå god"





Så även om jag har varit förbaskat trött idag så har dagen varit fantastik och jag förväntar mig att morgondagen också kommer vara det trots att jag ska jobba.

Kommentarer
Postat av: Rossanna

Hej fina; Följ mig på bloglovin så följer jag dig. Nu har jag bloppis på bloggen, se ifall du hittar något. Kram

2011-12-06 @ 20:34:58
http://rossannas.blogg.se/
Postat av: anne

hehe, jo jag funderade oxå på att baka egen.. o då gör jag 50st och fryser in :)

annars e det bra här, lite måjobbigt med denna väntan efter bebisen bara, fast samtidigt så e jag livrädd för att värkarna ska komma... dom gör så ont o jag kommer dö!!!

hur e det med er... ett tag sen du skrev...

2012-01-05 @ 01:56:19
http://annemariax.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0