Flåsarn- -

Jaha, då var man 25 bast då.

Igår fyllde jag år. 25. tjugofem. tju´fem.

Hade en bra dag och blev firad av de närmaste och för en gångs skull så hade jag inte för mycket fika att bjuda på.
Fick många bra-att-ha saker och är väldigt nöjd med allt.

Jag fick faktiskt något som kan gynna bloggen också... EN KAMERA! A new one! Helt fantastiskt, då slipper jag hålla på och krångla med våran gamla.

När alla hade åkt hem igår och lokalen var urstädad så åkte jag och Ante till Valbo och köpte thaimat som vi sedan tog hem och åt oss äckligt mätta av, fan.. det är ju så gott!!
Vi kikade på en film och hade det mysigt. Gick och lade oss framåt 1-1.30.

Maya åkte till sin farmor igår efter kalaset och kommer inte hem förren i morgon.

I natt drömde jag mardrömmar, men dom var romantiska på något sätt. Dom var ruskiga men ändå mysiga.
Och så vaknade jag nu på morgonen av att dom bankade,dunkade,skrapade vid våran uteplats.
Gissa vilka som kommer ha en ny altan snart??! trallalalalalalaalalla



Ung och oförstörd? 14 år, nyvaken och ritad på av småsyskon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0