Flåsarn- -

Twilight!

När Twilight för första gången visades på bioduken så blev dom flesta frälsta och många tjatade om filmen.
Själv så var jag väldigt skeptisk och påpekade ofta att jag inte gillar "den sortens" filmer.

Min vän Ida var/är en riktig twilight fantast och jag ba; men orka... skit filmer!

En kväll så hade jag och Ante riktigt tråkigt så vi beslutade oss för att ge filmerna en chans, så vi laddade ner dom och kikade...

Och nu är det som så att.. ehm...det har fått flytta hem 3 nya filmer till oss...














Kommentarer
Postat av: Ida - Nagelteknolog

Haha, sa ju att dom var bra :-p nästa vecka så

Kommer ju näst sista filmen ut också ;-)

2011-11-10 @ 12:30:17
http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, precis så sa jag också, aldrig jag ser sånt där tönteri. Nu bara väntar jag på nästa film!!

2011-11-10 @ 20:50:05
Postat av: anne

haha, typ som här då :)

2011-11-10 @ 22:35:27
http://annemariax.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0