Flåsarn- -

Blah blah.. lämna mig i fred.

Jag får fortfarande en massa sjuka KOMMENTARER från folk jag inte vet vilka de är. Jag vet inte vad dom snackar om och jag bryr mig inte ett jota.
Det enda jag vet är att dessa människor som skriver gör det till MÅNGA andra personer också, så jag är inte ensam om att få dessa grejer skickade till mig.

Jag har ingenting med deras bråk/tjafs/påhopp att göra och jag kunde inte bry mig mindre.

Så om ni nu läser Linda, Nina och Lotta eller vad fan ni heter, så vill jag inte ha något med detta att göra. Jag vill inte bli indragen i något som jag inte vet ett skit om.


Det här är min blogg där jag skriver om mitt liv och det sista jag vill är att några okända personer kommer med en otrevlig stämning hit.


Kommentarer
Postat av: Katrin

håller med... efter den oskyldiga kommentar jag lämnade till dej sist så blev jag överöst med skit jag med... uuuuscha. och jag har ju inte heller nån aning om vilka det är... sjukt!

2011-10-08 @ 22:22:23
http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Johanna*

Dom har hållt på mot mig med. Irriterande!

2011-10-09 @ 09:02:19
http://johannanehvonen.blogg.se/
Postat av: Caarina

Hejsan, såg ditt/din fråga bredvid Johannas så jag skickar samma till dig orkar inte ändra



oj måste tydligen skriva själv fick bara en del med eller om du ville vara så snäll å höra med Johanna så kanske hon vill vidarebefodra det jag skrev henne.

Ställd blev jag verkligen, du förstår när du ser Johannas, jag skickar aldrig skit till folk utan att skicka med min mail....å herre je.



varför skrev du inte till mig å frågade.

Ingen av oss är arga, vi har bara trillat av pinn å på bloggen står vilken som har dragit igång skiten.



Å Johanna har varit en klippa för mig.



vi har inget att dölja därför vågar vi lämna vår mailadr:



Vi jag Caarina å Linda känner inte Johanna, vet inte riktigt vem hon är behövde en vän i en djup svacka å Johanna kom in i bilden en go, snäll, fin tjej som funnits som stöd...nu är jag förbaskat ställd.



Har faktiskt tidigare en gång råkat ur för det ni skriver sitter å funderar om man kan bluffa å skicka sånna här till andra.



"VET NI" om man kan det,? jag skickar aldrig utan att en människa ska få min mailadr: så ni kan höra av er.

Till dig har jag skrivit å frågat om mackan å suss för dom blev anklagad för att sprida skit om Linda.



nu har vi fått tag i sanningen å den ligger på liiwestberg blogg måste man gömma inlägg eller kan andra ändra dom...Jag kallas nina JA: men inte utan min mailadr: har kallats Nina sen jag var liten,

m.v.h

2011-10-10 @ 02:41:45
Postat av: Katrin

det fanns ingen jäkla mailadress med på skiten jag fick i alla fall.... stod bara "anonym"

2011-10-10 @ 09:29:45
http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Annika

Hallå

Till alla som blir takasserade an Nina...

Vill jag tala om att jag idag 15/12 har gjort en polisanmälan mot henne för trakasserier & förtal..

Så nu e dörren öppen, hoppas att fler hänger på så vi får henne att fatta att det hon håller på med är olagligt och sinnessjukt!

Felet jag gjort är att vara vän med hennes dotter. Sen kom alla sinnessjuka anklagelser "som ett brev på posten"

Kan inte göra annat än tycka synd om Linda som till slut kommer att bli en väldigt ensam människa.

Enbart pga hur hennes mamma beter sig.

2011-12-15 @ 20:42:49
Postat av: Anonym

men annika du är verkligen rätt käft att anklaga lindas mamma när det var du som började med dina anklagelser om lindas sätt att sköta sina hästar

Svar: va fan, är ni igång igen nu? töntar!
Lina Forslund

2013-12-02 @ 11:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0