Flåsarn- -

Den elaka mostern Nina och hennes liv.

Jag vet inte vem hon är, vilka hon är släkt med eller vart hon bor. Jag vet INGENTING om henne.
Men hon känner tydligen att hon måste besöka min blogg och slänga in världens längsta kommentar.
Ni kan läsa kommentaren under DETTA inlägg.

Om nu Nina råkar läsa det här så vill jag bara klargöra följande:
1*Jag vet inte vem den där jävla Lotta är!
2*Jag vet inte vem den där jävla Linda är!
3*Jag bryr mig inte ett skit om vem som har sagt vad om vem!
4*Jag bryr mig inte ett skit om vem som är på smällen!
5*Jag är inte intresserad av att veta vem som ligger med vem!
6*DU har ett uppenbart problem!
7*DU måste söka hjälp!
8*DU måste sluta lägga dig i andras liv (ta tag i ditt eget i stället)!
9*Låt mina släktingar vara för i helvete!
10*JAG TYCKER ATT DU VERKAR VARA HELT DUM I HUVUDET!


Kommentarer
Postat av: Katrin

hehe jag fattar typ inte ett skit av vad den där Nina har kommit med allt ifrån.. men lite roligt var det ju hehe

2011-10-02 @ 19:11:24
http://katrinrigglov.blogg.se/
Postat av: Anonym

du glömde skriva att denna människa bad om hjälp åxå har jag för mig men att kunna hjälpa någon annan idag som mår dåligt av att ni hellre tror på lögnare än att kunna hjälpa till med sanningen tycks ju vara helt jävla orimligt för någon idag.



Just det, dina släktingar åker på skit för vad en liten patetisk lögnare vågar ljuga om bra gjort släkten, du vågar verkligen slänga dina släktingar i skiten du.



för vågar ingen se att det där är en del av sanningen och inte en kommentar, så måste du med många andra bara se skiten som sanning.



Hur kan den människan veta saker som bara lögnaren vet om inte lögnaren sprungit runt med det som skvaller.

Bra fråga, kräver bra svar, det var ju synd att du inte kunde se sanningen för det här förbättrar ju inget för släkten.



Tror inte människan tvekar om polisanmälan nu.

har folk svårt att se det du läste är en del sanning från den som är utsatt, så borde du inte få uttrycka dig öppet, det är skrivet så att även en dyslektiker

förstår.



svenska har tydligen inte varit mångas starka sida märker jag.



Med din omogna känsla av sanning och uppkäftighet så har du inte gjort något bättre, för att hjälpa släkten.

fast du kanske har förväxlat orden hjälpa eller stjälpa.

ska du åxå börja spara allt du får skrivet till dig.



öppna korpgluggarna å lär dig svenska, det här brevet var ett rop på hjälp, någon måste se sanningen i det hela så be en kunnig människa läsa för dig.

Den utsatta är anklagad för denna skit, vet mer om folket den aldrig träffat vem har då sprungit med skvaller å skit om inte lögnaren gjort det?



inte svårt alls för den som begriper.



men det här gjorde ju inte saker bättre för släkten och det såg du till.

2011-10-06 @ 18:58:59
Postat av: Anonym

klargörandet är fixat....kommentar 10 är helt i polisens smak.

personligt påhopp...bra gjort bruden men du misslyckades

något mer på hjärtat be en del av din perfekta släkt å gå ut med en offentlig ursäkt istället å fråga va dom håller på med



så här har lotta lyckats gjort med alla trodde inte hon skulle lyckas med dig...

jag behövde hjälp av en rättvis människa men det sket sig

2011-10-07 @ 00:37:30
Postat av: Anonym

alla som bryr sig måste skriva ut för att få uppmärksamhet

2011-10-07 @ 00:49:02
Postat av: Anonym

hej tänker du inte sätta ut sanningen från nina som du fått

2011-10-07 @ 12:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0