Flåsarn- -

Fredagsmus.

Idag var sista dagen på jobbet. Känns skönt men ändå lite sorgligt.
Fick en del kramar och en massa bra "feedback", härligt att dom har tyckt om att ha mig där.

Solen har gått ner här i Forsbacka nu och Maya är ute och leker. Jag ska strax börja med maten, och det blir som Maya bestämde i morse : Korv med spagetti, fast på ett annorlunda sätt.

Blir lite stressad över att det är lite stökigt här hemma också, så jag lär ta tag i det efter maten. Det är inte så himla stökigt tack och lov, men jag kan inte koppla av riktigt om det ligger saker på vardagsrumsbordet och golvet.

Senare ikväll ska vi väl kika på Idol och ha en riktig myskväll med ostkrokar,chips och lite läsk, jag är inte så där superduper intresserad av  Idol detta år, så vi får se hur länge jag orkar kolla.
Men men, blir lite Fredagsmys i alla fall och är karln snäll så kanske han får lite Fredagsmus ;)

Nä nu lär jag börja med maten!
Tjing Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0