Flåsarn- -

Latmaskar och gymnastikträningar.

Fan vad jag ljög för er i morse, hann inte få ett skit gjort innan kl 10 om jag ska vara ärlig :/
Nåja, det är en dag i morgon också och jag är faktiskt ledig då, så då ska jag fixa allt jag skulle ha gjort idag.
Latmask numero uno , det är jag idag.

Jag och Maya har precis kommit hem från hennes gymnastikträning som hon har varje Söndag.
Idag fick dom öva att stå på händer, det såg ut som att Maya tyckte att det var roligast.
Jag är så glad över att hon älskar sin gymnastik och att hon är villig att prova på allt dom har där.

Nu ligger hon uppkrupen i soffan och kikar på barnprogram. Tror faktiskt att jag ska ta och sätta mig i soffan jag också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0