Flåsarn- -

Nu är det lördag igen och nyss satt jag och deppa..

Eller inte.

Men jo, lördag är det ju.

Ante skulle ha jobbat 12 timmars natt så han åkte till jobbet och kom hem efter ca 1 timme och sa att det inte fanns något att göra på jobbet samt att chefen hade gett dem 75 bonustimmar att ta ut, så han valde som sagt att åka hem igen. Men nu har han dragit iväg på lite festligheter.
Maya sover sedan ca 15 minuter tillbaka och jag njuter av lugnet.

För övrigt så jobbar jag som en gnu på veckorna och är trött som en apa på kvällar och helger, därav så minimalt med blogginlägg.

I morse så klev jag upp kl 6 för att gå till tvättstugan och tvätta 1 timme senare, tjohooo vad kul det var att besegra tvättberget from hell, men nu har vi rena kläder i våra garderober i alla fall, det hade ju inte varit så roligt att gå troslös.

Om 1 vecka fyller Maya år, jösses.. tiden går så fort. Snart har vi alltså en 4 åring här hemma, en fyraåring som är full med glädje, bus men även ilska. HERREGUD vad arg hon kan bli.
Men vi älskar henne gränslöst för det.



Maya på Furuviksbesök i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0