Flåsarn- -

Om du var vaken, skulle jag ge dig allt det där,jag aldrig ger dig.

Nu är Söndagen här och solen skiner utanför mitt fönster som pryds av avtryck från barnhänder och kattnosar.

Maya och jag klev upp för en dryg timme sedan och har bara tagit det lugnt. Men, snart lär man hoppa in i duschen, fräscha upp sig lite, städa undan och gå ut på gården och leka.

Senare på eftermiddagen så ska Maya på gymnastik, hon har längtat som en tok eftersom att hon missade förra söndagens gymnastik pga födelsedagen.

Nä nu är det dags att lägga på ett kol så att man får något gjort här hemma.




Klätterungen och hennes far, Leksand Sommarland 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0