Flåsarn- -

Spöken och andar, finns dom?

Med risk för att låta helt sjuk i huvudet så kan jag säga att jag tror på det ockulta och det mystiska.

Jag tror på ett liv efter döden och att i vissa fall så kan personen som har dött inte nå enda fram till andra sidan utan hamnar i stället kvar i någon sorts "mellanvärld" och gör sedan väsen av sig som vi störs av.
De är dessa personer eller djur som är andar och spöken.

Går jag in i ett hus, lägenhet eller ett rum så kan jag känna av känslorna som finns där, även om det är totalt tomt. Jag kan få huvudvärk, yrsel och ångest. Jag kan känna mig nedstämd eller glad.
Kvarlämnade energier helt enkelt.

När jag var yngre så kunde jag tala med andar, men efter en del chockerande händelser så stängde jag av det och inte förren nu när jag har blivit äldre så är jag intresserad av att öppna upp mina "kanaler" igen och börja kommunicera.

I våras så åkte vi och besökte Norrfly och Prickiga huset, det var spännande och kusligt. Jag fick så många intryck att jag ibland kände mig alldeles snurrig i skallen. Det fanns så mycket ångest innanför väggarna på båda ställerna.

HÄR kan ni läsa om dessa besök. 

Tror ni på andar och spöken? Har ni varit med om någon oförklarlig händelse?




Vackra Norrfly, våren 2011.


Kommentarer
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Har oxå varit till norrfly men vi gick aldrig in. Men vad är det med det prickiga huset? Har aldrig hört talas om det..



2011-10-21 @ 11:30:18
http://aboutourslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0