Flåsarn- -

Har gett upp hoppet om en härlig sovmorgon.


Jag har insett nu att sovmorgnar är ett minne blott. Inom de närmsta 10-15 åren så kommer de få sovmorgnarna kunna räknas på två händer skulle jag tro.

Igår gick jag och lade mig strax innan kl 22, för jag var så dödstrött att jag satt som en apatisk flykting och kollade på TV. Jag hade dock en gnutta hopp om att få sova länge idag. Men... min dotter ville annat.

I natt så hände detta:

Ca kl 04.20- MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMAAAAAAA!
Ca kl 04.25- MAAAAAAAAAAAMMAAAAAAA KOM HIT!
Ca kl 04.30- Jag steg upp och gick till Mayas rum.
Ca kl 04.35- Kröp jag ner i min säng med en grinig unge. Jag kunde inte somna om.
Ca kl 04.50- Fick en spark i nyllet av en sovande unge.
Ca kl 05.00- Ungen vaknar, skriker och sparkar på mig.
GÅ HÄRIFRÅN MAAAAMMMMAAAAA JAG VILL SOVA SJÄLV MED PAPPAAAAAAA!
Jag klev upp, gick och lade mig i soffan.. försökte somna om.

Ca 06.10- Vaknar med ett ryck när ungen har klivit upp och börjar vråla igen.. men denna gång om godis.

-Mamma kan jag få mitt godis? Mamma! Godiset!
-Nej, du får inget godis nu på morgonen Maya!
-Du är dum mamma, jag vill ha mitt godis nu!!
-Nej, inge godis på morgonen!!!!

Så där höll vi på ett bra tag.
(och håller på ännu)

Lyckades i alla fall somna lite titt som tätt i soffan när hon kikade på barnprogram, men klev upp på riktigt kl 08.00 och började städa.
Så nu sitter jag här, färdigsminkad i ett ganska så cleant hem.





Jag på den tiden då man kunde ta tupplurar vart man ville, när man ville och hur man ville.



Kommentarer
Postat av: nina

HELT UNDERBAR DOTTER DU HAR, HÄR LÄR MAN HA NERVER AV STÅL ELLER GUMMI...TROR GUMMI ÄR BÄTTRE FÖR DET KAN MAN TÄNJA UT....(LYCKA TILL MAYA-BUS)



HEJ SÅG ATT DU LÄST LOTTAS BLOGG, JAG ÄR DEN ELAKA MOSTERN NINA.



JAG KOM IHÅG EN SAK NÄR LOTTAS EN POLARE FRÅGADE

MIG, HUR KAN DET VARA SOM OM DU KÄNNER MIG?



OJ; NU HADE JAG TAGIT FÖR GIVET ATT NI ALLA FÖRSTOD ATT DET ÄR LOTTA SOM SAGT ALLT!

HUR MENAR NI ANNARS ATT JAG SKULLE VETA VAR MACKAN HAR SIN LÄGENHET?

HUR KAN JAG VETA ATT PETTER HAR EN SÅN DÄR PÅ SNUPPEN?



HUR KAN JAG, ELLER HUR VÅGAR JAG SKRIVA SAKER TILL BERIT? OM INTE LOTTA SAGT DET?

HUR KAN JAG VETA VAR BERIT HAR SIN BASTU?

HUR KAN JAG VETA VAD SOM HÄNDE PÅ NIKIS 20-ÅRSKALAS?



JO LOTTA SÅ KLART Å DET TRODDE JAG ATT NI FÖRSTOD.

JAG TRODDE SJÄLV PÅ DET LOTTA SAGT ANNARS HADE JAG ALDRIG VÅGAT SKRIVA DET.



SÅ ALLT DET NI KÄNNER IGEN EN DEL AV, HAR LOTTA SAGT.

HUR KUNDE JAG VETA ATT SUSSIE JOBBAT I FORSBACKA SKOLA ?



HUR KAN JAG VETA HUR LÄNGE LOTTA Å MACKAN VARIT KK:ARE...JO LOTTA.



SÅ FANTISERAT HAR JAG INTE GJORT MED NÅGOT, LOTTA HAR BERÄTTAT ALLT OM ER ALLA Å HON HADE LOVAT MIG ATT ALDRIG LJUGA MER.



SEN HAR JAG EN MASSA ANNAT OM ER ALLA SOM JAG INTE VILL SKRIVA UT (DET ÄR FÖR PERSONLIGT Å ALLT KOMMER FRÅN LOTTA)



DÅLIGT AV MIG ATT INTE SKRIVA DET TIDIGARE, DÅLIGT AV ER ATT INTE IFRÅGASÄTTA DET....FAST DET FANNS EN MÄNNISKA MED HUVUDET PÅ SKAFT Å GAV MIG FRÅGAN,

SOM JAG TOG FÖR GIVEN....



HOPPAS NI SER ATT DET ÄR BARA LOTTA SOM KÄNNER ER INTE JAG. (Å, JAG TRODDE PÅ LOTTA DÄRFÖR SKREV JAG DET HON BERÄTTAT ÄVEN OM DET VAR EN LÖGN FRÅN LOTTA).



(det här är inget påhopp till dig personligen Johanna, jag vill bara ha ut sanningen.

Lotta slog snabbt igen sin blogg å blockerade mig igår det är jag å Lotta som fajtas om sanningen)



å att Lotta är på tjocken var hennes eget val, vi erbjöd henne pengar till piller å Li erbjöd sig att följa henne till gynekolog, jag berättade för Lottas mamma att hon sparva utan skydd....då är hon väl med barn snart då tyckte syrran (Lottas mamma).

Linda å Lotta är ju kusiner å Linda känner ju Andreas.

kram nina (du har mitt godkännande att vidarebefodra det här om du vill.

2011-09-28 @ 15:01:21
Postat av: Anonym

detta är inte en kommentar bruden sorry, lär dig svenska å din hjälp betackar jag mig för att ta emot

det finns dom som är vänner så dig behöver jag inte nu

bra att du tog upp det jag åxå ville ha sagt.

jag känner inte en av lottas vänner endå har dom mage å sitta å kasta skit på mig öppet på internet å det handlar om din släkt som gör det bra va?

nu har dom fått flera jädrans månader på sig å be om ursäkt för sina personliga påhopp....

allt jag vet om dom är vad lotta sprungit runt med endå har dom mage att sitta å hålla med lotta å alla hennes lögner.

fast jag kan bevisa att lotta inte gjort annat än kört stenhård mobbing så vi blev tvungen att göra polisanmälan, synd va?

du som vill kalla dig rättvis....bullshit



det kallas upplysning eller fakta, vill du vetavad kommentar betyder



1 KOMMENTAR ÄR kommentar

en (kortare) bit information, normalt en text, som en person lagrar eller framför i syfte att ange en (ofta spontan) reaktion på något, eller i syfte att förklara något

Min spontana kommentar är att du behöver se över dispositionen.



SEN KAN DU SJÄLV SLÅ UPP RESTEN AV ORDEN..... DETTA MAIL ÄR INGEN KOMMENTAR.......



min nya som kommer ut har copywrithe tänk på det

be din släkt tänka igenom mina erbjudande....

för det blir hett



den här kan jag inte göra nått åt den är inte copy på.

sköt om dig å bli lite rättvis du åxå....



tror inte du skulle stå ut med mer än 3 månaders mobbing å provocering av lögner.....



så jävla fel av mig å tro att du var en rättvis människa

2011-10-07 @ 00:11:33
Postat av: Ida - nagelteknolog

Haha, kom på vilken fin form du var i när den där

Bilden togs! + att vi har väl nån film när du dansar

Runt en lyktstolpe & sjunger :-)

2011-10-13 @ 10:30:33
http://ihuvudetpaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



bloglovin



bloglovin

RSS 2.0